Sneaky Dragons - Vecka 42

Denna vecka har jag hållt i alla event förutom mötet. Där fick jag sällskap av både Annie och Haley :3 
Men iaf, det var dags för min lek vecka typ, jag hade planerat denna i början av sommarn och fick nu först ha den i spelet haha så kan det se ut när vi är snabba med att fylla på med event :D 
 
Måndag 17 Oktober - Fågel, Fisk eller mitt i mellan?
Första eventet ut var lite spännande. Hade delat upp kartan i 3 olika områden, där jag sen valt ut 3 platser från varje område, fixat ledtrådar och sånt trevligt. Första gången vi körde just detta eventet men det är väldigt likt skattjakts event typ. Någon gömmer sig, andra ska leta liksom. Alla transportmedel var tillåtna och det började med att alla samlades, jag sprang iväg till ett ställe, gav dem området och efter 10 minuter fick dem första ledtråden som blev mer och mer inriktat på exakt vart jag var. Innan den första ledtråden kom ut fick dem självklat leta och det var rätt kul att sitta och lyssna på dem när dem letade efter mig haha 
Det hela avslutades med en picknik där dem fick reda på poängen dem tjänat ihop under eventet :) 
3e plats med 7 poäng - Felicia Nightlake
2a plats med 10 poäng - Natalie Skyforce
1a plats med 17 poäng - Jamie Winterbell 
 
 Tisdag 18 Oktober - Hitta Sture i Epona! 
Det var som en stor kurragömma :D 
Dem fick poäng beroende på hur många dem var och när dem hittade mig och det var lite kul att även då lyssna på dem när jag sprang iväg och gömde mig :3 
 
På 3e plats med 15 poäng kom Therese Fishgirl
På delad 2a plats med 16 poäng kom Cornelia Darknight och Emma Shortroad 
På 1a plats med 17 poäng kom Natalie Skyforce.

 
Onsdag 19 Oktober
Torsdag 20 Oktober - " Den långa resan "
Tre del moment och sen avslutade vi med en grillning. 
Första momentet skulle dem endast kortgaloppera från Hillcrest till Stein och endast på dem gula vägarna. Där var Cornelia snabbast. Andra momentet var en försten till tävling, från Stein till Dino tävlingen, där var Sasha snabbast och sista momentet var en långsamhetstävling. Där var Cornelia segast med tiden 14.44.37 och därför vann om det momentet också :D 
Mycket bra jobbat av alla och nu var min lilla event vecka över för nu :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback