Stahp it!

Låter bilden tala lite för sig själv faktiskt.
 
Jag känner att det spelar ingen roll om man är " känd " eller inte via ett spel men att spamma någon konstant med gruppinbjudningar i 10 + minuter är inget man gör! 
Jag personligen blir sjukt trött på det. Fine man får inte upp en notis där det står att spelaren har nekat din grupp förfrågan men asså på riktigt, vänd på allt? 
Hur hade det kännts om en spelare spammar dig med gruppinbjudningar och du inte vill vara i grupp med främmande människor? 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback