Tipspromenad

Jag gillade faktiskt dem tipspromenaderna vi fick göra i årets födelsedagsfirande! :D 
 
Jag gillar faktiskt hela konceptet med tipspromenader. Både i spel och irl. 
Gillar också att dem var olika svåra, som den i Fort Pinta tex, den var och är den svåraste. Vi googlade väldigt mycket i den kan jag säga er haha men jag har även sett många som vill ha hjälp och att dem misslyckas.

Vi var ett gäng som sprang och gjorde dessa rundor och vi klarade alla förutom den i Gåd konstigt nog. Så den kommer iaf jag få göra om haha 
 

Diggar att stolpen påminner om ett litet fågelhus också 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback