Bloggutmaning - Stil - Dag 3

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vilka är dina mest använda plagg i spelet? <-·´¯`·.
 
Det måste nog faktiskt vara dem svarta jeansen som är tävlingsbara. Då jag använder dem både i tävlingssyfte, levlingssyfte och även till klubbkläderna så måste dem vara dem mest användna plagget för mig. Om inte solglasögonen räknas som ett plagg för dem använder jag också jämt haha
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback