Bloggutmaning - Stil - Dag 4

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vilka är dina minst använda plagg i spelet? <-·´¯`·.

Oj, jag har en hel del kläder i min gaderob som jag knappt använder. Tex klänningar.
Shorts och kjolar är väldigt sällan jag använder också.
 
Finns säkert mer saker i gaderoben som jag sällan använder..  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Yvonne Sweetwood

Tror det blev nått fel med frågan? haha :P

Svar: Haha yes det blev knas utan att jag ens har tänkt och sett det. Så går det när man åker bort :3
silverknight.blogg.se

2016-09-26 17:05:23
Sigrid Winterdotter

Uhm, blev det inte lite knas nu? x) :s

Svar: Haha yes det blev knas utan att jag ens har tänkt och sett det. Så går det när man åker bort :3
silverknight.blogg.se

2016-09-26 17:43:43
URL: http://sigewi.blogg.se
Viv

"Vilken ödesryttarehar du mest gemensamt med?" den har du dels redan svarat på och sen så handlar inlägget om stil, inte ödesryttare.

Svar: Haha yes det blev knas utan att jag ens har tänkt och sett det. Så går det när man åker bort :3
silverknight.blogg.se

2016-09-26 21:24:26
Meja Crazyrock

Är inte titeln fel? :)

Svar: Haha yes det blev knas utan att jag ens har tänkt och sett det. Så går det när man åker bort :3
silverknight.blogg.se

2016-09-27 15:07:50
URL: http://mejacrazyrock.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback