Huuur?

Något jag inte förstår är hur människor tänker ibland.
Om man ser ett gäng spelare, med liknande outfits, samma klubbnamn under namnet som står relativt i en hög, Är det någon inbjudan då till att alla får vara med? Nej! 

Visst, alla har rätt till att vara på samma ställe hela tiden men om man verkligen ser klart och tydligt att denne klubb har något slags event, bör man inte respektera det då och gå undan? Jo!

Det spelar ingen roll om klubben är "känd" eller inte.
Alla klubbar är lika mycket värda och man ska ha lika mycket respekt till alla klubbar. 

Det tar bort sjukt mycket fokus med att ha spelare utanför klubben stå i en, stå framför, jämte eller stå och stegra och skriva till en. Det är väldigt respektlöst i iaf mina ögon. Och ja, det är en av anledningarna till att jag iggar spelare när jag är på event. 
 

Inlägget är helt huller om buller men jag tror ni förstår vart jag vill komma... 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Meja Crazyrock

Japp, bra att du skriver om det. :D

2016-09-20 16:23:47
URL: http://mejacrazyrock.blogg.se
Sigrid Winterdotter

Ber som hemskt mycket om ursäkt, ibland blir jag lite väl kändiskåt...

2016-09-20 19:11:25
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback