Missledande info?

Jag är lite trött på att sso inte gör som dem skriver/säger... 
"De gamla versionerna av Frieserhästarna kommer att flyttas till Hästmarknaden där de kommer att säljas för 790SC." Detta skrevs i nyheterna den 6 Juli 2016. 
Detta inlägget skrevs natten till idag men tidsinställdes för att komma upp strax efter 11. ( 10 September 2016 kl 02:11 )
 
Det från sso skrevs alltså när sso släpte dem nya frieser hästarna. Och jag kikade på hästmarknaden noga när jag gjorde deras uppdrag, Jag såg inga Frieser hästar. 
 

Jag är liiite trött på att sso inte gör som dem säger/skriver :( 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sofie lightningdaughter

Dom hade sagt någon stans (kommer inte ihåg vart) att dom gamla frieserhästarna ska vara på semester ett tag innan dom kommer till hästmarknaden :)

Svar: Oh, men fett konstigt då att dem sa först att den ska finnas på marknaden direkt när den kom till spelet när dem nya kom men ja, vi märker när dem ploppar in till spelet :3
silverknight.blogg.se

2016-09-11 18:35:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback