Sneaky Dragons - Jorvik Runt v3 - Vecka 40

Jorvik runt 2016 - vecka 2 av 4
Vi reser runt till olika stall på Jorvik. Förutom att vi bor på varje ställe så har vi även tävlingar, lekar och möten på platserna vi besöker. Förra året reste vi mellan Moorland, Valedale, Gyllenåsarnas dal och Jorvikstallet.
NU är det dags för helt nya utmaningar! Att byta hemstall kostar 25 sc vilket betyder att denna månaden kommer kosta er totalt 100sc. Du har även chans att vinna gratis stallplats varje tisdag. Det är inte ett krav att byta stall men ju mer vi går in för detta desto roligare blir det.
Fort Pinta - Livet på en Ö.
 
Denna veckan har vi som sagt bott i Fort Pinta. Tyvärr har jag inte kunnat medverka så jättemycket men när jag väl var med var det fett kul :3 
 
Måndagen började med en tipspromenad till vårt nya hem. Vi sa hejdå till Firgrove och sa hej till Fort Pinta. 
Då jag var hemma hos Haley Rainstorm så var vi matchande kompisar :D 
 
Tisdagen stog The Game of Jorvik på schemat. 
Dem som kom på eventet fick bli klubbledare och alla fick samma uppdrag och tävlingar att göra innan den kunde ta över tronen i klubbhuset. Dem första 3 som kom och satte sig i stolarna vann, resterande dog och blev noviser tills veckans slut. 
Jag var helt inne i eventet och inte på min dator så tog tyvärr inga bilder. 
 
Onsdagen var det möte som vanligt.
Kunde ej medverka på detta då jag satt på en buss påväg hemåt från Haley. 
 
Torsdagen stog det vattengympa på schemat. 
Då vårat internet hemma hade blivit förvirrat av olika anlednignar och bestämde sig för att kasta ut folk hela tiden så gick det inte så bra för mig att spela. Kom in när eventet var slut, hann vara inne i 3 minuter sen blev jag utkastad och ja, det var så den kvällen fortsatte... 
 
" Vi värmde upp hästarna som vid en vanlig lektions uppvärmning på championatområdet. Sedan skulle drakarna värma upp (med emojis) och vi sträckte på händerna (vinka och lycklig), fingrarna (stanna) och nacken (buga). De fick följa mina rörelser i vattnet (höger och vänster snurr, backa, gå framåt och olika emojis). Sedan blev det även lite längdsim. Vi avslutade med en slags kull med tvist. Det fanns en hemlig haj som jagade i vattnet och en hemlig krabba som jagade på land, de fick även sola en snabbis, då var de trygga och fick chansen att gissa vilka som var de hemliga kullarna. "
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback