Sneaky Dragons - Samarbetsvecka - Vecka 36

Denna veckan har Furby hållt i eventen vilket har varit sjukt kul. ehm på dem eventen jag var med i iaf haha
Jag har väntat en hel sommar på eventen och sen när dem väl kommer så säger först kroppen nej och sen blir jag iväg dragen på irl äventyr typ haha.
Men för att citera mig själv tidigare i veckan i vör ledningschatt, Vi har inte kommit in i våra rutiner ännu " Vilket på ett sätt stämmer haha

Men men, Måndagen missade jag, men där fick jag reda på att dem skulle ställa sig i viss ordning hit och dit, typ efter ålder, längd och skostorlek med mera. 

Tisdagen däremot var jag med på. 
Vi skulle ta oss från punkt A till punkt B till punkt C and so on med nya ledare under eventet och vi kunde bara framåt, bakåt, stopp, höger och vänster. Vi visste inte vart vi var på väg alls utan en person fick reda på platsen och sen skulle personen hålla sig i slutet av ledet/klungan och förklara vägen utan att säga vart vi skulle. Det var fett kul och vi tog oss överallt typ på Jorvik, från starten i Dinodalen till Fågelskrämsåsen via Epona och ja hit och dit. Sjukt kul :D 
 
Onsdagens möte missade jag också, men så går det när man blir iväg dragen på irl äventyr. :3 
 
Torsdagens event var en fem kamp. Fett kul!
Vi blev indelade i grupper och sen fick vi olika stationer där vi skulle göra vissa uppgifter. :3 
Var helt inne i eventet så tog knappt några bilder. Hahah
Några söta medlemmar från Walking Eagles fick hjälpa till Furby och dem var sjuukt duktiga! Perfekta människor <3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback