Hästskorna, ni vet.

Tänkte uppdatera lite snabbt bara ang hästskorna. 
Jag äger totalt 70 hästar ( just nu ) och mitt mål är att alla dem ska ha ett par hästskor. 
Skrev ett inlägg om det för ett tag sen men nu tänkte jag dela med mig lite mer av det. Tack vare regnbågen gick det sjukt fort och jag kunda köpa 1 par hästskor om dagen. Dem dagarna jag låg i och gjorde tog många regnbågar, lite stallsysslor och även lite dagliga kunde jag köpa 2 par skor om dagen. 

Så nu när regnbågen är över är jag sjukt ledsen och saknar den men den kommer tillbaka om ett år antagligen och under tiden får jag längta och vänta och fortsätta slava ihop js den långsamma vägen. 
Men iaf så har 36 av 70 hästar skor så jag har kommit mer än halvvägs så det är bra :) 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback