Blivande hästis

Blivande pålle! 
Yes, sso har ju släppt en app där man kan föda upp 3 olika mustang föl just nu.
Jag såg gråskäcken direkt och blev kär. Älskar skäckar och blev ännu gladare när det nu äntligen har kommit en gråskäck till spelet. 
Men tänkte på en grej, när hästen är föl har den bruna ögon och nu när den snart är färdigvuxen har den fått blåa ögon...

Men men, vad vet jag, färgen kanske kan ändras från när dem är föl tills dem blivit vuxna :3 
Jag ser fram emot att få köpa in denna sötnosen till Evelina
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Det finns väl två gråskäckar hos Marley?

Svar: Nä det skulle inte jag vilja säga att det finns :)
silverknight.blogg.se

2017-02-06 17:17:03
URL: http://sigewi.blogg.se
Anonym

finns det inte den där painten i vid marleys?

Svar: Nopp :)
silverknight.blogg.se

2017-02-06 18:20:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback