Färdiglevlade :3

Mina kära 3 mustang pållar är nu klara. Jag impulsköpte den gråa och svarta en natt och sen dess har jag små levlat dem varannan dag för att dem skulle ha samma level hela tiden. Sen när man kunde köpa in sitt mustangföl från appen så blev det en 3dje häst att levla. Och ja, det har faktiskt varit roligt att levla dessa påller. Jag gillar deras kroppsform, deras sätt att röra på sig både i fart och stillastående :)
Och bara för någon dag sen blev dem klara så nu har jag noll grejer att göra igen på sso.... 

Vad tycker du om mustangerna? :)  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Renen

Tycker om mustangerna väldigt mycket. Har dock bara en cx Men funderar på att köpa en till!

Stackars liten Sture som inte har något att göra!

2017-02-17 21:34:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback