Morrlands nya saker :3

När ssoteamet lägger in saker utan att nämna det blir jag alltid nyfiken på varför typ haha nä men asså ni har säkert märkt detta nya i Moorland som jag snackar om. Men jag gillar det! Och jag är alltid fett efter med att orka skriva om det.
Men ja, nu har dem även kortat ner Vildmarksloppet och jag förstår faktiskt inte varför. Man kom runt där galant som nybörjare med en seg häst eller ponny så jag förstår faktiskt inte varför dem kortade ner det :/ 
Innan red man mot den röda pilen och runt berget medans den nya vägen är mot den gröna pilen och man springer innan berget. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Tyckte det var både skönt och förvirrande att dem gjorde om loppet. Om man är lat som jag orkar man liksom inte ta 1 min för att göra klart ett lopp zD

2017-02-18 22:11:50
Sigrid Winterdotter

Föredrog den gamla vägen...

2017-02-21 15:39:44
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback