God fortsättning

Jag hoppas ni har haft en sjukt bra jul och även en sjukt bra nyår. 
Det är alltså ett nytt år med nya möjligheter och nya mål! :D 
 
Jag har iaf spenderat både jul och nyår med familjen och käkat extremt mycket julmat under dem senaste dagarna/veckan haha
 
Men iaf, fick ni något skoj i julkapp? 
Jag fick en ny gosig tjocktröja och sjukt gosiga mjukisbyxor som jag typ bor i. Så sköna! Önskade faktiskt mig inget speciellt och man får bara mindre och mindre julklappar ju äldre man blir haha så jag blev fett glad över det jag fick :) 

 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Jag fick en ridtur på islandshästar! Så otroligt lycklig, och ridturen är först i maj så jag vet inte hur jag ska klara mig igenom de här månaderna haha

Svar: Såå långt bort ju! Och islandshästar är sååå mysiga, Jag hoppas du får en trevlig ridtur när dagen kommer! :)
silverknight.blogg.se

2017-01-01 18:03:20
URL: http://sigewi.blogg.se
Amelia Eaglefeather

Jag fick kläder från sso shoppen :D

Svar: Men åhh! Vad roligt! :D
silverknight.blogg.se

2017-01-03 10:51:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback