Jorvik utan snö

Ja asså det stora samtalsämnet på sociala medier har verkligen varit snön
Vissa säger att det är jätteskönt att snön har försvunnit och att det nu är sommar igen på Jorvik medans andra säger raka motsattsen och vill behålla snön ett bra tag framöver. 
 
Jag måste nog hålla med personerna som säger att dem vill behålla snön ett tag till. I Sverige just nu har snön hittat hit igen och det har en hel del snö på en hel del olika ställen runt om i Sverige och jag skulle nog vilja ha snön längre på Jorvik faktiskt. Första vecka i februari hade varit perfekt att plocka bort snön tex. Och att den kom lagom till första december. 
 
Men som tur är, har vi iaf lite snö kvar på Jarlaheim på tre tak haha
Vad tycker ni om snön och när den ska försvinna? 
Dela med er av era åsikter :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Den borde åtminstone vara kvar januari ut! Men Jorvik ligger tydligen inte i Norden, så det är därför snön smälter så snabbt (säger SSE)

Svar: Ja men precis, Januari ut hade varit perfekt !
silverknight.blogg.se

2017-01-13 15:52:52
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback