Julklapparna

Har ni hittat alla dem gömda julklapparna? 
Först måste ni snacka med Mrs Holdsworth utanför Moorland och sen kan ni även leta hos dessa, där står även vad ni måste ha gjort för att kunna  leta efter klapparna :3 

Professor Jura i Firgrove: Du måste ha lämnat en bild på Mr Sandman till Elizabeth
Elsa Einstein i Dinodalen: Du måste ha kollat efter post med Nic Stoneground
Jamie Olivetree i New Hillcrest: Du behöver ha gett det gluten-fria brödet till Ricky
Catherine utanför Jarlaheim: Du måste ha levererat kaffe från Stablebucks till Ms Drake
Pamela Moonriver i Månskäreby: Du behöver ha hällt sant i GED:s bensintankar kring Fornåseborg
Borgmästare Klaus i Västkobbens Fiskeby: Du behöver ha berättat för Klaus hur du fick tillbaka stadens nyckel
Marley vid Marleys Bondgård: Du måste ha mött Carney vid Vingården.

 
Gillade ni det man fick? :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Jag har inte ens letat...

Svar: Åh, du får göra det för belöningarna man får är faktiskt helt okej :3
silverknight.blogg.se

2017-01-12 16:53:58
URL: http://sigewi.blogg.se
Sigrid Winterdotter

Lugna dig lite nu, uppdateringen har vart här i lite mer än ett dygn bara x)

2017-01-12 16:58:43
URL: http://sigewi.blogg.se
Karla Dolphinwood

Gillade färgerna väldigt mycket dock så använder jag bara sadlar och träns i svart och brunt men shabraket och benlindorna var väldigt fina. Sen så var ju padden på sadeln jättesnygg!

2017-01-12 19:58:07
URL: http://karlaandpixelhorses.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback