Kallblod/Tinker

Ja som ni vet så är jag inte den bästa med raser eller färger så ni får tänka lite som jag här, och se denna vackra Tinker helt enkelt haha. 
Hovskägget är väl kanske inte det bästa, tog det som såg fluffigast ut haha 
Men ja, man ser att det ska vara hovskägg även om det är en sjukt fett störande skarp kant precis där det börjar. 

En snygg mörkbrun med endast en bredare bläs är verkligen något jag skulle vilja få in till sso. 
 
En gråspräcklig päls hade varit fett fint att få på en Tinker också. Vet faktiskt inte det är okej med den färgen men det är sso, så då är det okej haha :D 

Sen skulle jag vilja ha en uppdaterad version av den svartvita tinkern som redan finns men asså skäckar är så magiskt fina. 
 
Mer färger kommer i senare inlägg! :)
Finns det någon färg ni vill ha in till spelet som jag ännu inte har visat? 
Kommentera så vi se om jag kan lösa en bild på det :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Den apelkastade var fin! Ska du fixa en silversvart? Den färgen är så otroligt vacker!

Svar: Alla är riktigt fina! Och vi får se vad som kommer i framtiden :3
silverknight.blogg.se

2017-01-17 15:46:27
URL: http://sigewi.blogg.se
Emma Mousefall

Åhh, jag måste köpa Sims 3 husdjur. Har haft det innan men det har "råkat" försvinna....🙄

Svar: Åhh. Du får köpa det igen och spela i massa timmar :3
silverknight.blogg.se

2017-01-17 21:19:36
Tilda Southstone

Jättefina hästar! Önskar verkligen det kommer en uppdaterad Nordsvensk och fler lite starkare och köldtåliga hästar, ääääälskar de sortens hästar både IRL och SSO!♡

Svar: Ja gillar dem irl men i spelet känner jag lite att dem har blivit lite fel eller vad man ska säga. Jag är inte så nöjd med dem än vad jag vill vara eller hur jag nu ska förklara haha :D
silverknight.blogg.se

2017-01-20 21:10:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback