Mer färger

Här kommer ett till inlägg om mer färger jag skulle vilja ha till hästarna på sso. Bilderna kommer ifrån spelet Sims 3. Är inte den bästa på vad exakt alla färger heter men jag försöker beskriva dem så gott jag kan :) 
 
En snygg apelkastad grå färg, med vita strumpor och ljusare ansikte. 
 
En simpel brun go färg med fina vita strumpor.

Mer färger kommer i senare inlägg! :)
Finns det någon färg ni vill ha in till spelet som jag ännu inte har visat? 
Kommentera så vi se om jag kan lösa en bild på det :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Avundsjuk på dig som kan spela TS3 :(

2017-01-10 19:09:10
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback