Sådärja...

Nu var även senaste hästen jag köpte färdiglevlad. Det tog bara lite drygt 2 månader.... 
Kände inget direkt sug på att levla och sen ville jag på ett sätt inte levla upp den direkt för då hade jag verkligen inte haft något att göra haha
Så nu är jag fett glad över att lovet är över och att eventen är igång igen :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Ja, blir så tråkigt när man spelat igenom alla uppdrag. Efter ett tag blir man dessutom Beundrad med alla och då har man ingen morot att göra dagliga för. Suck!

Svar: Ja men precis, så jag blev typ lite glad när vi kom in till Jorvik City och träffade fiskegubben på Pir13 då jag tänkte att nu kommer vi få fiske dagliga, ( Visst dem är inte roliga alls, ) Men det skulle ha varit något att göra iaf haha :D
silverknight.blogg.se

2017-01-19 15:04:04
URL: http://sigewi.blogg.se
Sigrid Winterdotter

Ja, dagliga med Epona (helst riktigt dryga ryktespoäng, typ 10 per dag) hade varit najs! Eller med Sydhoven

2017-01-23 12:11:41
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback