En ny Hayden?

Nära Vrakkusten kan man hitta denna filuren. Det var faktsikt Haley som hittade det först men jag vill också vara cool och skriva om det så titta, jag har gjort ett inlägg om något. :3 
Jag får känslan av en ny Hayden. :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Signe Swordstar

Han heter Fredrik! Men hoppas inte du har rätt, jag hatar Hayden för han är så jobbig :)

Svar: Men han är ju lite så! Visst, ja Hayden var lite drygt att göra men det var ändå lite roligt för då fick man iaf lite mer rykte att bygga haha :D
silverknight.blogg.se

2017-03-04 12:32:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback