Sneaky Dragons - Ponnyvecka - Vecka 11

Denna veckan har jag och Haley hållt i eventen och det har varit sjukt roligt faktiskt. Det var längesen vi lekte med våra ponnyer så det var äntligen dags tyckte vi båda :D 

Måndag 13 Mars - Älgjakt
​Detta är ett event som är lite långdraget precis innan första jägaren lyckats skjuta en älg men gud vad kul det är att höra och se på när drakarna leker det haha :D  
 
Tisdag 14 Mars - Rött som blod
Ett event som är inspirerat från ridklubben Diamond Bubbles Company
Men här gäller det att plocka med sin lite grejer i sin ryggsäck och sen äre det bara ut och börja slakta när reglerna har dragits. Ett område, och man gör och sen går starten. Det gäller att hålla sig vid liv samtidigt som att mörda dem andra. Det är spännande och jag tyckte dem lyckades kämpa på bra! 
 
Onsdag 15 Mars - Sammankomst i klubbhuset.
Möte som vanligt och här skrivs tyvärr inget ut om vad vi sa :3  
 
Torsdag 16 Mars - Ponnylekar! 
Torsdagens event hade Haley fått förhinder på så jag kidnappade med mig Annie som lekledare och vi utsatte drakarna för både det ena och det andra typ. Först blev det att springa till en plats med bara kordinater, sen blev det flaggtävling, snabbast på Marley´s hoppbana, ytterligare en flaggtävling och tillsist smet jag iväg och gömde mig på en ny kordinatorsplats och drakarna fick springa fort som tusan att hitta mig. Jag var förvirrad som vanligt men jag tyckte att jag och Annie skötte allt bra ändå :D
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Signe Swordstar

Står det på Sneaky Dragons hemsida om eventet Rött som blod? Det verkar väldigt kul :)

Svar: Hej! Du får kika in under eventregistret och se om du hittar något :)
silverknight.blogg.se

2017-03-21 15:26:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback