Uppfräschning av laddskärm!

Jag gillar när saker uppdaterar sig och blir mer modernare eller mer i nutid kanske det heter. Jag är ändå lite ledsen att sso teamet valde att plocka bort katten på inloggningsskärmen, det var deras grej tycker jag ändå. Dem hade kunnat haft kvar den fast lagt den precis jämte " Dagens Tips" tycker jag. 
Men det blir ändå lite finare när dem slängde in en bild och jag ser faktiskt fram emot att få se dem andra bilderna :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Renee Eveningknight

Saknar också lille Rufus, men det är roligt att spelet uppdaterar sig och inte sitter fast i 2011!

2017-03-24 15:14:00
URL: http://starstablerenen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback