Nya videos

Ni har väl inte missat mina två senaste videos med stjärnor?
Jag har filmat dem via ett av mina alternativkonton och när jag letade stjärnor hade jag dött för att få hitta en sånhär video haha. 

Jag gillar att leta själv till en viss del också men efter ett tag blir jag så frustrerad att jag inte kan hitta dem så då ger jag upp. 
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Denise Dolphinblanket

Jätte bra! Tack för dom för jag är så lat att jag inte letarxD

2017-12-02 07:38:39
URL: http://ssodenised.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback