Muuusssik - Del II

Ja men då ska vi se om vi kan ordna ett till Musik inlägg. 
Första delen hittar du här.
 
Ni kanske inte lyssnar på samma musik som mig men tänkte ändå dela med mig lite. 
Finns sååååå många bra låtar men ska jag länka alla så kommer ni nog tröttna på mig samt inlägget skulle bli mega långt xD
Så vi kör lite olika och delar upp det i olika inlägg ^^
(Ser du inte video, kan du då trycka på låtnamnet så kommer du fram till låten på YT)
 
Och sätt klippen i HD för bästa ljud!
Vi börjar med en grupp som jag har lyssnat på i många år. 
 
Avenged Sevenfold
Det finns extremt många bra låtar från dessa så jag vet inte ens vart jag ska börja. 
R.I.P. The Rev ♥
Men jag plockar ut några och rada upp endel med en länk till youtube så ni kan lyssna på låten ^^
Avenged Sevenfold - Gunslinger [Live In The LBC ] [HD]
 
 Avenged Sevenfold - Nightmare
 
Nyaste låten↓
Avenged Sevenfold - Hail To The King
 
 Några mer bra låtar av Avenged Sevenfold är:
Scream ( Live In The LBC )
Critical Acclaim - ( Live In The LBC )
Almost Easy
Seize The Day
Strength Of The World
Betrayed
M.I.A
Welcome To The Family
Buried Alive
So Far Away
Fiction
Dear God
 
Five Finger Death Punch
Ett band som min syster visade mig, (hon visade bara två låtar ) men jag lyssnade vidare och har nu fastnat för dem.
Five Finger Death Punch - Remebering Everything
 
 Five Finger Death Punch - Coming Down
 
 Five Finger Deat Punch - Bad Company
 
Och vad jag vet just nu så är detta inlägget jätte långt och ändå har jag bara visat 2 grupper
Resten kommer i del 3.
Stay tuned for more ;) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Cecilia Gladefield

Omg! Jag ÄLSKAR Five Finger Death Punch! <3 :D Bästa bandet ever! Dying breed, Hard to see och Pride är bra med dem också ;P Coolt att du gillar dem :D <3

Svar: Dem är grymma :D Men Avenged sevenfold ligger mig varmast om hjärtat ;)
silverknight.blogg.se

2013-08-20 22:48:01
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback