Serie tips

Snälla söta rara underbara läsare, jag vet att ni allt gillar att klicka er in här utan att lämna något spår efter er, men nu ber jag er faktiskt att hjälpa mig lite.
 
Jag har nyligen sett om serien Game of Thrones och söker ny en ny serie att kika på.
 
 
 
Jag har bland annat sett serier så som
Dexter
Chicago Fire
Chicago PD
True Blood
 Secret Diary of a Call Girl 
Hellcats
One Tree Hill
Chuck 
The O.C
The Simpsons
Family Guy
Skins UK
Weeds
How i met your mother
 

2 2/1 men
Desperate Housewives
NCIS
NCIS LA
Glee 
Akward
 
Så jag ber er nu om hjälp som sagt.
Kommentera vilken serie du tycker jag ska börja kika på! :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lea Bravedaughter

Teen Wolves verkar vara bra :D

Svar: Tack för tipset! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 13:41:07
URL: http://ssogirlz.bloggplatsen.se
Eline westlord

Grimm, Ghost whisperer, Bones, Orange is the new black, The mentalist ^^ mina favvisar iaf !

Svar: Tack för tipsen :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 14:57:58
Magdalena Greengirl

Vet inte om du kommer gilla dem, men Pretty Little Liars och Once Upon A Time! Själv tycker jag att det är två sjukt bra serier! ^^

Svar: Okaj, tack för tipsen :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 14:59:37
URL: http://ssomagalli.blogg.se
Natta

Drop dead diva
Pretty little liars

min personliga favvo är:
Warehouse 13

Svar: Tack för tipsen :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 15:54:49
Highcaken

Hej! :D Jag älskar en serie som heter Modern Family! Den är jättebra! Det är en komedi. Hoppas det hjälpte c:♥

Svar: Tack för tipset! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 16:20:16
URL: http://Highcaken.blogg.se
Thihi/Anonym

Du borde definitivt ge Lost girl, Orange is the new black & Criminal Minds ett försök!

Och kan även tipsa om de lite mindre bra (men fortfarande bra) serierna Once upon a time, Pretty little liars samt Vampire diaries. Bara att välja och vraka ;)
Men om du bara är ute efter en så börja med Orange is the new black!

Svar: Redan sätt Orange is the new black, väntar spänt på säsong 3 hehe men tack för tipsen om dem andra serierna :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 16:33:40
Elina

Gossip Girl:))

Svar: Redan sett! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 16:49:12
Emma Shortroad

Greys Anatomy! :P Skit bra serie! :D

Svar: Redan sett! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 17:21:09
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Linnea Silentstar

Pretty little liars och Teen wolf tycker jag är bra.

Svar: Okej, tack för tipsen :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 17:42:22
Lizbeth Diamondbell

PLL = Pretty Littel Laiers ( Stav ).
TVD = The Vampire D???? ( Stav ).

Mobba Inte För Stavning!
Har Inte Sett Någon Av Dom Men Många Säger Att Dom Är Bra.

Svar: Tack för tipsen :)
silverknight.blogg.se

2015-01-19 18:49:58
Daisy ponywood

Hur menar du med serie? Menar du att du ska kolla på det eller spela det? Om det är att du ska spela så tycker jag The sims 4. Om det är att du ska kolla på har jag ingen aning

Svar: Att titta :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 19:08:36
Jennifer Winterstar

The Walking Dead helt klart! Bästa serien jag sett och följer den slaviskt haha

Svar: Tack för tipset! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 21:31:04
lily winterstar

Well finns ju The Vampire Diaries ♥♥ och deras spinn off serie The Orginals, Pretty Little Liars är ganska bra, Teen Wolf som är azzum, sen finns det The 100 som är på sässong 2, sjukt bra serie och så finns det Stalker, som är på säsong 1 om jag minns rätt xD

Svar: Tack för tipsen :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 22:44:06
URL: http://winterztarz.weebly.com
Hanna Zebrapie

Teen Woolf

Svar: Tack för tipset! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 22:52:14
Rebeca Wolflake

The Vampire Diaries. xD

En riktigt bra serie! :D

Svar: Tack för tipset! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-19 23:18:14
URL: http://bararebecas.blogg.se
Ellie Northfall

supernatural
heroes
buffy
mcleod's döttrar
avatar, the last airbender

sen vet jag inte om du kikar på anime men vill du ha mer tips är det bara att hojta ;)

Svar: Sett några avsnitt med Supernatural, sambon kikar på det hehe :D Inte så mycket för anime faktiskt men tack för tipsen :D
silverknight.blogg.se

2015-01-20 01:00:54
URL: http://ellienorthfall.blogg.se
sasha

jag har kolla nästan alla serie du sett :D tror du nästan har samma smak som mig,
Once upon a Time är en riktigt bra serie Supernatural,
American horror story,
the walking dead,
sen finns de en serie till the vampire diaries om du gillar den eller tänkt se den- the orginals, väldigt bra båda två.

Sen pretty little liars är bra finns även en serie till den också - the raven (ganska läskig)

om du gillae awkward så tror jag du skulle gilla Faking it.

The orange is the new black är också väldigt bra..

sen så kollar jag en komedi serie som är ganska rolig - mom.

sen har jag börjat kolla på Revenge den verkar lovande.

ja, jag har massa serier på lager haha!

Svar: Underbart med massa serier på lager ;) Brukar kika på typ 2 till 3 olika serier samtidigt ehehe :p Har sett några av dem du nämnde och resten ska jag kika lite på och se om något är intressant, tack som attans för tipsen :D
silverknight.blogg.se

2015-01-20 03:52:36
URL: http://nouw.com/sashaduskgirl
Sam

Du MÅSTE se Dexter och True blood! Dom är 2 helt underbara serier men mycket action och sånt. SE DOM ahah

Svar: Om du läser allt som står i inlägget så ser du att jag redan sett dem två serierna :p
silverknight.blogg.se

2015-01-20 09:26:31
Malin bunnylee

Pretty little liars. Spännande serie :)

Svar: Tack för tipset :D
silverknight.blogg.se

2015-01-20 11:28:56
URL: http://Nattstad.se/bunnylee
Lana Swiftheart

Lite serier som jag själv gillar:

Supernatural (Bästa serien ever, enligt mig :P)
The Vampire Diaries
Teen Wolf
The Originals
Pretty Little Liars
Once up on a Time
Big Bang Theory

Har kollat på några som du redan sätt och har mer serie min kommer inte på mer just nu Cx

Svar: Tack för tipsen :D
silverknight.blogg.se

2015-01-20 16:36:20
URL: http://lanaswiftheart.blogg.se
Elina Rainstar

Kyle XY tycker jag verkar bra, har dock bara sett typ 5 avsnitt hah:D

Svar: Redan sett alla avsnitt :p
silverknight.blogg.se

2015-01-20 17:40:41
Rosalie Mcbrooke

Agents of S.H.E.I.L.D - vet inte om du är för den typen av serier, är typ science fiction, action, superhjältar och lite sånt. x)

Svar: Okej, får se om jag gillar det, tack för tipset :D
silverknight.blogg.se

2015-01-20 20:35:52
Lucia Westforce

The Walking Dead är en riktigt grym serie som du inte kommer ångra om du ser. (Om du inte är rädd för zombies osv hehe)
Åh, vad kul förresten att du sett The O.C! Sett om serien typ 10 gånger höhö, bästa!
Tack förresten, för att du gav mig jättemånga serietips av de du kollat! :) Bästa Sture!

Svar: Sett små klipp från TWD, sambon började kika men sen vet jag inte vad som hände men ja, tack för tipset! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-20 20:45:15
Nova Silverroad

Sons of Anarchy!! Bästa serien som ja tror du kommer tycka om! <3

Svar: Okej, tack för tipset! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-20 21:18:39
URL: http://aprilnova.blogg.se/
Tove

Jag kan rekommendera Bates Motel. :)

2015-01-21 15:54:29
Daphne Dragonheart

SHERLOCK! Tidernas bästa serie. Varje avsnitt är typ 90 minuter så varje avsnitt blir typ en film. Tyvärr finns det bara nio avsnitt. Tre säsonger med tre avsnitt i varje.

Arrow är också skitbra.

Teen wolf är också bra men arrow och Sherlock är bättre.

Smallville! Jag är obsessed med superhjältar.( ingen aning om varför) och smallville är historien innan Superman.


Svar: Heheh Tack för tipsen! :D
silverknight.blogg.se

2015-01-21 21:48:33
Ellie Northfall

due kolla detta: https://www.youtube.com/watch?v=fdDlEUfCuL0

Svar: Ohh... Intressant!
silverknight.blogg.se

2015-01-23 00:16:02
URL: http://ellienorthfall.blogg.se
Victoria

Outlander är nice :) böckerna är ännu bättre.

2015-02-04 11:29:19
URL: http://jamiewinterbell.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback