Paradise Falls?

Är det verkligen så många spelare på Water Star servern att det behövs en till? 
När jag är inne, både mitt i nätterna och mitt på dagarna så är det knappt en enda kotte kan kan se. Den är så folktom så det är skrämmande ibland när man stöter på en spelare haha 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Jag tror att StarStable ville vara förberedda, för tänk om spelet blev super populärt i Asien på bara några timmar och alla tänkte "JAG MÅSTE SKAFFA STARSTABLEONLINE!!!" och den första serven blev överfull. Vem vet? :3

Svar: Aj dont know, har haft det kontot där ett bra tag, så man vet aldrig. Dem kanske behöver en till server :p
silverknight.blogg.se

2015-11-10 17:18:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback