Frågestund?

Yes, som bilden säger. Jag har noll inspo på inlägg och känner mig själv såpass bra att jag kommer inte kunna sitta en kväll och komma på massor att skriva så därför kör vi en Frågestund. 
Så kika in HÄR först för att se vad för frågor jag har fått tidigare så du inte ställer samma och sen kommer jag svara på alla era frågor :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Renen Eveknight

1. Har du något drömresmål?
2. Hade du några favoritböcker eller filmer som barn? Vilka var det isåfall?
3. Behöva upplösa Sneaky Dragons men få spela sso när som helst eller ha kvar Sneaky Dragons men bara få spela en dag i veckan. Vad väljer du?
Ps. Älskar dig! ds.

2016-11-08 21:12:57
URL: http://reneneveknight.blogg.se
Tilda Diamondfield

Hej finaste Sture! Såg frågestunden och då får man väl passa på?

1. Hur gammal känner du dig mentalt?
2. Om du hade blivit en chipspåse och blivit jagad vart i Jorvik skulle du gömma dig?
3. Vem känner du att du har bäst kontakt med i klubben?
4. Hade ni kunnat ha ett liknande event som ni hade på er 3 års dag, eller tävling (som jag såg på instagram)?
5. Vad hände med MC servern? #efter
6. Svarar du på all post du får?
7. Skulle du kunna göra en SSO/MC gameplay där du, och ev andra från Sneaky Dragons (?), spelar? Saknar alla dina och Nemos MC videor <3.
8. Varför tror du Sneaky Dragons har blivit så igenkänt?
9. Varför började du blogga och spela i videor till Youtube?
10. Hur mår du?
Kommer ej på mer frågor, men vill bara att du ska veta att du lyser upp min dag och varje gång jag hör din röst så dör jag lite. Jag har träffat dig i spelet några gånger och du verkar så snäll och trevlig <3
-De säger att änglar bara finns i himlen, men vad gör du här nere då?-
Kram <3

2016-11-08 21:24:24
Daniela%20Silvergarden

Hej! Jag vill först lyfta på hatten för bloggen och din klubb :) för det andra undrar jag: när ni har klubbkläderna och utrustningen på er, vad får ni för värden?? alltså i rida och snabbhet och det där ;)

2016-11-10 17:11:05
Lucy Starchild

Vad för hästraser, vill du ska komma till spelet? Och vad har du för förväntningar på framtida områden ( de vi fått sneak peaks på) ?

2016-11-10 20:36:36
Haley Rainstorm

Förstår du på riktigt hur underbar du är? Både som klubbägare och som person och vän? Du är helt fantastisk! Men min fråga är som sagt, förstår du det själv? ❤

2016-11-10 23:50:21
URL: http://ssohaley.blogg.se
Hedda Snowfire

På vilka positiva och negativa sätt har sso förändrats sen du började spela?

2016-11-12 16:00:14
URL: http://heddasnowfire.blogg.se/
Anonym

Kommer den gröna hatten med blomma någonsin bli en del av klubboutfiten? Bästa klubbägaren och bästa du Love u <3 // Wilma wilmut Moonside

2016-11-13 09:42:40
Anne Zebrayard

Katt eller hund? Glass eller godis? Kakor eller chips? Gula eller svarta kläder?
Har du en häst irl?
Matcha tröjan eller byxorna till schabraket?

2016-11-16 15:40:19
URL: http://zebraanne.blogg.se
Sigrid%20Winterdotter

Vilken är din favoritsmak på Loka?

2016-11-17 16:20:06
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback