Dragonpearl

Snabb info:
Dragonpearl || Sto || 7 år || Morab

 
Pärlan är ca 163 cm, hon är en pigg och känslig häst med mycket energi som vill arbeta. Hon är väldigt smidig och kvick häst och med sin fina modell och gångarter kan satsa inom den inriktning du vill. Hoppar med en bra teknik och gör det väldigt enkelt, rör sig trevligt med utvecklingsbara gångarter med mer styrka och träning. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Selma Frendtree

Den där ser ut som min starthäst Diamondstar!

2015-10-07 21:08:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback