Levlingsrundan

Tänkte dela med mig av den levlingsrundan jag oftast kör. 
Nu har jag uppdaterat kartan massor ohc kämpat bra här så varsegoda, här har ni iaf en väg ni kan köra :) 
Start hos Marley och sen bara köra på :D 
 
 
Hur ser din runda ut? Dela gärna med dig bland kommentarerna :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Wirre Weris Drake

Jag brukar starta vid FP eftersom jag bor där, sen tar jag färjan över till SB och kör hela, sedan tar jag färjan till GÅD och kör den delen, RH, VGT, VG, MB, Kanin, Will, ML, tar transport till FG, VDS, VD, OB och sist avslutar jag med Galopp :) tror jag fick med alla ställen x)

Svar: Ja men det fick du nog. Också en väldigt bra och smart runda :D
silverknight.blogg.se

2014-09-29 13:31:26
URL: http://dragonforce.blogg.se
Ximena Silverlord

Jag har delat upp min runda i två delar, en stor och en liten.
Jag brukar starta med FP, sedan tar jag FG, VDS, VD, Obs, gallop, VG VGT, ridhuset, GÅD, färja över till Skördebygden och sedan SKBs banor.
Eftersom jag bor i Moorland ringer jag bara hem och tar ML, Steves, Will, Kanin och avslutar med Marley. Det var nog allt tror jag, ibland ändrar jag om lite, men tar alltid gallop före VG :)

Svar: Den rundan låter rätt så mysig faktiskt :)
silverknight.blogg.se

2014-10-02 23:48:23
URL: http://starstableximena.blogspot.com
Nicole Sweetroad

Jo en fråga. Skulle jag kunna få låna bilden? Ska hålla klubbmästerskap där vi ska springa maraton och ifall jag ska vara ärlig är jag helt enkelt för lat för att göra kartan tom själv.. :)

Svar: Du får självklart låna bilden om du ger mig cred, liksom säger att bilden kommer från mig. :) Och mycket bra att du frågar och inte bara tar :D
silverknight.blogg.se

2015-02-27 15:11:57
Josefine Kingstone

Skulle jag osså få låba bilden?
Skulle uppskatta det:)
//Josse

Svar: Självklart, så länge du säger att bilden kommer från mig :)
silverknight.blogg.se

2015-03-29 17:16:04
URL: http://ssojossek.blogg.se
Daniela silentmoutain

får jag låna bilden tänker inte vissa upp den för någon vill bara ha den för att rita upp min egna levlingsrunda

Svar: Jadå, så länge du säger att den kommer från mig om du publicerar den någonstans :)
silverknight.blogg.se

2015-04-09 09:36:04
Esther Loudfield

Min levlingsrunda går i ett sträck xD

VG + VGT + RH + GÅD +(båt till) Skördebygden +(båt till) FP + ML + Will + Steve + Marley + galoppbanan + Mario + VD + VDS + FG

Fast egentligen blir det typ 3 rundor om man räknar
1. VG till GÅD
2. Skördebygden
3. FP till FG

P.S Älskar din blogg och ditt smeknamn!! <3

2015-04-18 12:59:43
URL: http://estherloudfield.blogg.se
Ellen Silverbrooke

Jag startar med Steve,Marleys, Ml,FP,Jarlaheim och allt det där,GÅD, Rh,Vg, vg trädgård,Galoppbanan, Observatoriet, Vd, vds och slutligen Fg

2015-06-14 20:57:22
Dina Winternight

Jag börjar alltid köra alla i sköderbyggden, gåd, rh, vg, marleys, kanin banan, galoppbanan, vd, vds, fg, steves, ml och sist fp. Hoppas jag fick med alla nu :)

2015-07-22 15:44:34
Cassandra Watersmith

Får jag också låna den hahahah?

Svar: Jadå, så länge du skriver att den kommer från mig :)
silverknight.blogg.se

2015-08-01 17:49:17
Siri silverheart

Hej Sture!
Jag skulle gärna vilja gå med i sneaky dragons. Jag är 18 år. Jag älskar din klubb och din blogg

Svar: Hej Siri!Du läsa igenom klubbens hemsida och sen kan du skicka in en intresseansökan via denna sidan http://sneakydragons.weebly.com/intresseanmaumllan.html
silverknight.blogg.se

2016-04-17 17:59:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback