Dragonstone

Snabb info:
Dragonstone || Hingst || 8 år || Fjording

 
Bran är ca 140 i mkh. Trots sin storlek bär han upp längre ryttare bra, känns även hyffsad stor att rida pga hans luftiga rörelser. Är snäll i all hantering, rida ut på i sällskap, likaså ensam.
Behöver dock en ryttare som är bestämd och visar vem som är ledare.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Simone Sweetgarden

Ååå. Är i lvl 15 och hár kommit till dd men kan inte köpa fjordingar. Dem e så fina så jag tänkte att jag kan fråga dig när man kan köpa fjordingarna eftersom att du redan har två

Svar: Har faktiskt hela 3 stycken :D Du kommer att gå börja göra saker med Kallterna i Dino och efter ett tag kan du sen köpa en Fjording :)
silverknight.blogg.se

2015-04-27 07:42:49
Simone Sweetgarden

oki tack så mycket för svaret trodde aldrig jag skulle få skriva till dig e typ dit största fan. om jag nån gång byter till server 1 kanske vi kan ses skulle det så järna men servern e ¨full kollar den typ varje dag ifall att nån byter server. en storstor kram från mig Simone. o fresten hur länge har du känt kim?

2015-04-27 16:33:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback