Sadelgjord?

Nightwarrior får stå för bilden men är rätt så tydligt vad jag vill få fram.
Hästarna har ingen sadelgjord, varför? Hur sitter sadlen igentligen fast? 
Visst att det är ett spel och det finns en del buggar lite här och var men en sån enkel grej som sadelgjord ska finnas med. Sitter sadlarna fast med lim eller glider dem fram å tillbaka när man rider? 
Hur går detta ihop?
Och att ens fötter inte är i stigbyglarna när man rider.
Tyglarna går in i sadeln när man inte sitter på hästen och när man sitter på hästen så går dem in i manen på hästen.
Det finns några små saker jag stör mig på... 
MEN jag skulle inte kunna göra ett sådant välgjort spel ändå helt själv så star stable skaparna ska ha mycket cred för det dem gör/ska göra/har gjort! =D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback