Upptäcktsfärd

Igårkväll hade jag inget att göra så bestämde mig för att leta upp 3 platser på kartan. Hittade dock bara två. Men två är bättre än inget alls ^^
 
Har ni hittat dessa platser? 
 
Sen har jag en plats kvar som jag inte kan komma på vart den är. =/ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Rebecca Slowfield

Har hittat alla.

Svar: Ohh najs, vill du visa mig den sista någon dag? :)
silverknight.blogg.se

2013-04-20 20:13:46
Alexi

Kan visa alla om du vill :) kontakta mig bara =) Visade ju tävlingskläderna =3 Mjaow :3

2013-05-02 15:56:51
URL: http://alexeasthill.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback