Gårdagen

Spelade inte så värst mycket, hängde med Courtney runt när hon levlade lite, försökte slå mina egna rekord. Har för mig att jag slog några iaf. 
Men bästa på hela dagen var nog den underbara stunden vi stog och myste uppe på Vingården <3
Vi stog en in fin liten hög och snackade och hade skoj :) Bästa jag någonsin kommit på! 
 
Sen efter ha uppdaterat klubbens egna hemsida så sprang jag ner till Ml och hittade oss en ny medlem :D 
Välkommen till oss Chiara :D 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Tjooohooo!! :P
Alltid roligt med medlemmar! :p

Svar: Jajjemän :D
silverknight.blogg.se

2013-08-15 12:49:07
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Lilla Dani

Hej kan man få testa att bli drake?

Svar: Hey, självklart, skicka post till mig inne på sso så snackar vi mer där :)
silverknight.blogg.se

2013-08-15 18:49:03
Courtney Silverhill

Myyysit! :D

2013-08-16 08:58:41
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback