New makeup

Tröttnat på både mitt smink och hår nu. Håret har jag bytt tidigare men inatt var det första gången jag bytte smink.
 
Så nu till min fråga.
Vilket hår ska jag ha?!
Hjälp mig att bestämma tack :P 
Vilket hår?
  
pollcode.com free polls 
 
 
Warrior kanske säljs snart med btw... Funderar fortfarande dock... 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Hår två :D men saknar fortfarande det röda håret! :D

2013-08-01 13:06:00
Juliette Stardawn

Kör du på enbart svart? Skulle vara roligt med ev. en annan färg c8 Men tycker frisyren på 2:an passade bäst :D

Svar: Funderar på enbart svart då det passar till alla kläder. ^^
silverknight.blogg.se

2013-08-01 23:55:22
URL: http://jstardawn.blogg.se
Jenny Snowhill

2AN 8D sedan bör du ha röda läppar ;-; dör så snyggt. Speciellt till ditt ansikte :DD

2013-08-04 14:01:15
URL: http://Snowhill.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback