Dubibbdiddodod

Ja men det gick ju bra att spela sso för drygt en timme sen.
Hann göra lite på juluppdraget. Chatten började lagga sönder men det är mer en vardag nu förtiden, så tänkte inte mer på det. Påbörjade mötet och det gick kanon, min text kom inte upp och globala var död testade att skriva i vänchatt men den var död med, brukar funka att relogga då men så bra gick ju det. Kom inte in och halva klubben hamnade utanför sso. 
 
Efter lite data strul och sso har öppnat så lär jag ha massor att göra, hörs! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback