Gick ju bra nu ju :D

Svårt att somna så drog in och spelade lite.
Dovah levlade jag upp till 4.
Gjorde juluppdraget och dem juldagliga.
Red till G.E.D tanten - gjorde dem dagliga och sen besökte jag tomten.
Hade 3 guldfragment. 
Fick rosa stickad mössa (för 6:e gången)
Fick röda smala tajta byxor.
Och
Tomterocken ( Äntligen!)
 
Nu saknas bara sadlen sen är ju min juloutfit komplett ::3
Fina Dovah fick stå modell i morgonsolen :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback