Muuusssik - Del I

Ofta när jag spelar sso så lyssnar jag på musik. ^^ ( Om inget annats så kollar/lyssnar på jag tvn ) 
Ni kanske inte lyssnar på samma musik som mig men tänkte ändå dela med mig lite. 
Finns sååååå många bra låtar men ska jag länka alla så kommer ni nog tröttna på mig samt inlägget skulle bli mega långt xD
Så vi kör lite olika och delar upp det i olika inlägg ^^
 Del 1 av musik inläggen går i genre: Hardstyle
(Ser du inte video, kan du då trycka på låtnamnet så kommer du fram till låten på YT)
 
Headhunterz 
Biig love on him. Även sett honom live och gud jag trodde jag skulle dö. Så underbart! <3 <3
Headhunterz är en kille från nederländerna som jag hittade för några år sen på Youtube. Och det var då jag började lyssna på just hardstyle. 
Denna låt tänker jag jämt på när jag skriver Dovahkiin eller Dragonborn någonstans :P
"Headhunterz - Dragonborn (Live @ Dreamhack Winter 2012)"
 
Här har vi ännu en underbar go låt från honom.
"Headhunterz & Malukah - Reignite"
Headhunterz har många bra låtar enligt mig. Men nu går vi vidare ^^
 
Adrenalize
Lille söte Adrenalize har jag också sett live, även kramat om ;) 
Trevlig dansk pojk. Tänker på sina fans. Headhunterz som upptäckte den danska Adrenalize.
"Adrenalize - Secrets Of Time"
 
"Adrenalize - Mystical Universe"
 
Frontliner
Började lyssna på någon låt, fastnade inte dirket men efter några andra låtar med honom så var han ett självklart låtval i mina musiklistor :P  
"Frontliner ft. Katt Niall - (We Are) Indestructible"

"Frontliner ft. John Harris - Halos"

Sen har vi ju även Wildstylez , Brennan Heart , D-Block & S-te-Fan , Da Tweekaz , Wasted Penguinz och mååånga måååååånga mer ^^
 
Blev ett långt inlägg ändå xD ( D'oh ) men hoppas iaf att ni uppskattar lite mer personligare inlägg också och inte bara bilder och texter från sso ;)
Stay tuned for more! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Utter/ Norris

Tack Eve 8D :love::love::love:;-P;-P:-d:-d:-):-)

2013-07-12 15:29:28
Gabriella Winterknight

Omg! Dragonborn låten *-* <3 Love it!!

2014-01-06 12:37:54
URL: http://winterknight.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback