Onsdag

 
Jag VILL ha mer uppdrag, ett snyggt svart western träns och ännu mera uppdrag xD
Dock tror jag inte på något av mina alternativ sak komma men man kan ju alltid hoppas.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Snygging ;)

Mer uppdrag! Woop woop på det! :D känns knappt som om det har vart något vettigt uppdrag på en månad :O jag vill till södra jorvik! :D

2013-07-31 08:24:30
Juliette Stardawn

Jag vill veeeerkligen ha ett svart w-träns, men kanske nästa onsdagsuppdatering haha *-*

Svar: Jag vill med ha ett! Kommer det ett, så köper jag det direkt! Spelar ingen roll om det är mega dyrt, jag ska ha ett xD
silverknight.blogg.se

2013-07-31 15:19:16
URL: http://jstardawn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback