Intervju med...

...Esmeralda Silverforce 
Ni hittar hennes blogg genom att klicka på bilden! 
 
 

1. Beskriv dig själv med 3 ord.
•  Nyfiken, empatisk, intelligent

 

2. Hur många hästar har du?
•  Fem - Ashdancer "Ash", Wildheart "Iddy", Firequeen "Freya", Popstar "Poppy" och Gigagirl "Gigi"

 

3. När började du spela sso?
•  Jag gjorde min allra första betalning till spelet den femte oktober 2011, så jag tror att jag började dagen innan det ^^

 

4. Har du ägt någon klubb?
•  Nej.

 

5. Favoritras på sso?
•  Oldenburgarna - tycker att alla tre är jättefina och skulle nästan kunna tänka mig att äga alla tre.

 

6. Din hat tävling är?
•  Kaninloppet, åååh vad jag blir irriterad varje gång jag ska göra det!

 

7. Favorit tävlingen är? 
•  Bobcats ridbana, den är snabb och enkel ^^

 

8. Vad tycker du om Championaten? 
•  Det är ett väldigt roligt inslag i spelet och jag tycker det är en jättehäftig funktion :)

 

9. Hur många championat rosetter har du? 
•  Inte en enda, hehe 

 

10. Favorit Championat?
•  Jag har faktiskt bara tävlat i Moorlands Championat, så jag får väl säga det

 

11. Det första du gör när du loggar in på sso är? 
•   Öppnar globalchatten och placerar ryggsäckens ruta på "rätt" ställe på skärmen, sen brukar jag kasta mig över första bästa stallsyssla för att tjäna pengar

 

12. Hur många timmar spenderar du på sso?
• Alldeles för många... och den tid jag inte lägger på spelet i sig lägger jag på bloggen eller SSO Wiki

 

13. Rider du irl?
•  Har gjort, men jobbar just nu bara som medhjälpare på ridlektioner.

 

14. Skritt, trav eller galopp om du ska rida någonstans på sso?
• Jag har ju inget tålamod alls, så galopp ^^

 

15. Favoritplats i sso?
•   Just nu trivs jag väldigt bra i Valedalebyn, tycker det är härlig stämning där :)

 

16. Vilket stall bor du i, och varför? 
•    Moorland. Har under korta perioder bott hos Steve och i Valedale, men det känns liksom inte rätt, det är verkligen i Moorland jag hör hemma. 

 

 Jag tackar dig så jätte mycket för att du ville ställa upp och önskar dig all lycka till med spelet :D 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback