Problem!!!

Jag har problem. Ett rätt så stort problem! 
Det är såhär att inatt så blev jag utkickad från vårt egna nät.
Tänkte inte mer på det utan det kan hända lite då och då men då kommer jag oftast in igen efter max 5 minuter. Men inatt så fick våra kära router för sig att stänga av sig helt. Gick och kollade lite på den och ja den var stendöd. Funderade lite och testade att byta en kabel och nu funkar routern igen. Problemet är nu då så att jag har tagit strömkablen från Telias router in till vår Bredbandsbolag router. Vår nätleverantör är Bredbandsbolaget. Telia-nätet är till tvn/boxern. ( Inte vi som bestämt ) 

Så när jag är själv hemma så är det ju inga större prblem, bara att sno kablen men sen när sambon kommer hem. Aj aj aj säger jag bara. Jag kommer bli internet lös och jag är ingen fungerande människa utan nät.:/ ( beroende? JA! )  
Om nu då inte sambon får tag i en ny strömadapter till bbb´s router.
Och han åker hemifrån på torsdag, tänk om det kommer ett paket då som bara han kan hämta ut. Då är jag typ körd.
( Spelar oftast med tvn på, fast den är igång i bakgrundgrunden )

Rädda mig någon! 
Ge mig en fungernade strömadapter så vi kan ha både tvn och nätet igång, Snälla? 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Skulle gärna hjälpa dig men jag vet inte om jag har någon sådan :'(

Svar: Sambon ska ringa till bbb och kolla, hoppas att dem kan skicka ut en ny router + strömadapter innan torsdag... Hade ju vart skönt om både tvn och nätet funkade samtidigt liksom
silverknight.blogg.se

2013-10-22 17:49:24
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Emma Shortroad

Ja men jag hoppas hoppas verkligen det nu!!
För det blir så tråkigt utan dig med på eventerna ju! :'o

Svar: Internet har jag ju utan problem om nu inte routern dör totalt. Då är jag körd. xD
silverknight.blogg.se

2013-10-22 17:54:07
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Emma Shortroad

Nooo!!! Dumma router :o

2013-10-22 19:44:58
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Haley (Harley ehehehe )

Hota med gängspö från Sneaky dargons om den inte beter sig!

Nej men du får säga till om du vill ha hjälp med något i spelet eller så <3

Svar: Hehe, ni kan komma hit med den ström adapter? ;) Eller så kan ni alla komma hit och kramas med mig och katterna när jag blir själv hemma mellan torsdag till lördag :p
silverknight.blogg.se

2013-10-22 22:53:24
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback