Skattjaktsevent

Tidigare idag var jag ute på jakt efter bra gömtsällen att gömma mig inför kvällens event. 
 
 
 
Hittade 3 ställen innan jag drog med mig Nemo till Dark Core´s plattform. Planerat lite ang torsdagens event men slutade med att vi ändrade torsdagens event lite. 
Vi flummade runt och hade skoj. (Jag gick även balansgång! Det ni!, Det kommer upp i ett annat inlägg, detta blir för långt annars ^^ ) 
 
 
 
 
Amanda gick emot oss och vägrade vara gul, hon ville vara tomte. 
Jag tror att hon önskar att det är vinter och att hon älskar att leka jultomte ;)
 
Det gick fruktansvärt bra. Vi började med att vara totalt 7 stycken från start och sen innan jag loggade så var vi nog 10 pers kanske? 
Jag hade iaf skit skoj och satt och asgarvade framför skärmen. Aldrig en tråkig stund med dessa sköna människor inne alltså. :')
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback