Vatten område + hinder?

Vatten hinder till SSO hade vart så jädrans najs alltså. ( Enligt mig... )

Och jag tog steget lite längre och tänkte på banorna i Firgrove, enligt mig så är 1 av dem roliga och jag kan göra om och om och om och om igen bara för att jag gillar den. 

Roligaste delen enligt mig är när man rider ner i full fart i backen ner mot fårhagen.
För att sedan dra rätt över den med en härlig lång kombination med höbalar som hinder, jag älskar just den delen!
 
Men banorna som även är den bakvända är lite nja, jo men okej då jag kör dem. Men tänk om man kunde bygga om dem banorna lite med ett vatten område! Alltså fatta vad coolt det kan bli! Då hade jag kanske börjat gilla dem mer samt hänga mer just i Firgrove, för just nu så drar jag bara dit för stallet och championatet. 
 
Om inte stället som bilden visar ovan så skulle ju lätt fältet nedanför gruvan funka perfekt, liksom bygg upp ett område med lite vatten och några hinder i vattnet som man kan hoppa för skoj skull eller gör det till en liten tävlings område. Jag hade lätt bara stått där och hängt om detta kom till sso. 
 
 
Kolla gärna på klippet nedan för att få se lite vattenhinder
http://youtu.be/4PPDpO1MDtk?t=3m41s
( inte mitt klipp och alla cred till personen som har filmat samt redigerat ihop )
 
Så, vad säger ni? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback