Jag vill ha...

Detta inlägg kommer att uppdateras med tiden! 
 
- Utrustningen till hästen
I Zed´s uppdatering så stog det att man skulle få köpa ny utrustning till sin häst i Zed´s nya butk.
Finns det någon utrustning till hästen där? NEJ! Så släng in dem  - Kom i uppdateringen den 30/4-2014
 
- Nya vackra benlindor
Nu var det ett litet tag sen det kom nya lindor, så hade blivit lite glader om det trillade in mer :3
Helst ska dem inte allt vara för dyra heller, inte direkt kul att slänga ut 119 sc på något som inte ens ger en färdigheter. - Några nya har kommit ( 3 nya kom den 3/9- 2014 ) men jag vill ha mer.
 
- Utvecklad brevlåda
Jag vill ha lite mer symboler i min brevlåda. Och nu menar jag mer att jag vill veta vilka bra jag har besvarat, jag vill veta om min låda är full eller inte. Tänk er en liten symbol nere i kanten typ, lådan är full då visas den ikonen och är ens låda inte full så visas inte symbolen. Eller kanske en mätare i % som visas.
När lådan är tom = 0%
När lådan full = 100%. 
 
- Liten uppdate ang klubbarna
Istället för att skicka samma meddelande till en och en, fixa så att man kan skicka ett brev som ändå når ut till alla ens meddlemmar. Bara klubbägaren som ska kunna göra detta.
 
- Ridhuset
Jag vill att hela ridhuset ska byggas om. Hela ridhuset är skevt. Inget stämmer och det känns bara så fel. Varför inte även uppgradera det med någon slags läktare?
 
- Texten på platser
Fixa en funktion så man kan ta bort texten på ställena. Om man filmar eller fotar så kommer texten och förstör. Jag skulle vilja ha en liknande gömma hatten funktionen.
 
- Chattrutan
Ändra tillbaka så även om man har nere gränsnittet så kan man även klicka upp och stänga chattrutan. Det gick innan och var jättebra om man hade gränssnittet borta men nu måste man ta fram gränssnittet för att stänga chattrutan.
 
- Mer byxor som har +5 i rida
Det finns bara ett par byxor i hela spelet som har + 5 i rida vilket är det bästa. Hur svårt ska det vara att koda några mer byxor har + 5 i rida?
 
- Lifetime kläder + utrustning
Något jag minns är när jag fick gå och hämta ut kläder från Lifetimeshoppen nere i Moorland, jag var super duper glad (fråga mig inte varför) över dessa kläder och använde dem flitigt i början. Men nu efter mer än ett års spelande så tänker jag varför inte slänga in mer Lifetime kläder samt någon utrustning till hästen? - En jacka kom 13/8 - 2014
 
- Ryggsäcken 
Ibland blir min ryggsäck fyll av olika outfits eller saker från uppdrag som ej går att kasta in i gaderoben. Ryggsäcken har ändå 35 rutor. ( 36 med soptunnan) 
Varför inte öka ryggsäcken med en rad både på höjden och bredden? 
Tror jag inte är den enda som vill ha större ryggsäck.
- Kom i uppdateringen den 17/9 - 2014
 
- Frisyrer
Mer frisyrer, känns som om dem vi har nu har gått och blivit uttjatade. 
Säger inte nej till frisyren som stalltjejen har vid Jorvikstallet (glömt hennes namn)
 
- Grupperna
Vems ide var det med att bara kunna ha 5 pers i en grupp? 
Visst, gruppfunktionen är bra men öka gärna upp den till minst 10 pers. Hade underlättat som f*n under vissa event...
 
- Uppdatering av ikoner
Ikonerna som visas på sadlar, träns, filtar/shabrack med mera skulle jag vilja ha en uppdatering på. Bästa hade ju vart om dem blev så som benlindorna och rosetterna är.
Men en liten uppdatering så man kan se tydligare typ att detta är en western sadel eller en engesk sadel. Vissa träns syns vad det är för sort.
 
- Jorvik City
Behöver nog inte säga så mycket om detta. När färjorna dök upp i spelet kom även pricken med Jorvik City. Ingen aning om vad som händer där borta men det ligger iaf utanför Firgrove, jag vill iaf ha mer info om stället. - Man har varit där under ett uppdrag, jag vill åka dit för att utforska och handla :D 
 
- Vattenhinken
I dem tidigare Star Stable spelen kan ens hink rymma 5 omgångar med vatten men bara på sso 3. Hur kommer detta sig och jag hade mer än gärna velat se att den ökas upp till 5.
 
- Vinkfunktionen
Var underbar och gullig. Lite trist att det bara var en själv som såg det, men vidareutveckla den lite och så kan alla se att man vinkar. Då jag faktiskt tyckte om att man kunde vinka ser jag gärna att den kommer tillbaka :) - Emotes kom den 3/9 - 2014
 
- Buggbron
Bron vid Gråddagskusten gör iaf så att jag flyger 100 meter rätt upp i luften om jag inte tänker mig för och hoppar. Vissa spelare har inte den buggen och vissa har. Har rappoterat in den men inget har hänt, hur lång tid ska det ta och fixa en bro? Haft buggbron ändå sen Skördebygden öppnades...
 
- Mur runt NPC:er
Något jag skulle vilja se är en slags osynlig mur runt nya npc:er eller runt alla igentligen. När nya uppdrag släpps så har man en förmåga att stå i personen som håller i uppdragen så det blir svårare att klicka på personen. Varför inte sätta upp en då osynlig mur runt så att ingen kan stå i dem?
 
- Be Right Back / Away from keyboard funktion
Något jag tänkt på senaste är detta. Innan märkte man vilka som var brb / afk genom att dem stog och backade med valfritt föremål. 
Sen uppdateringen i slutet av juni har dem sat stopp så hästen kan bara backa en viss längd/steg. 
Varför inte skaffa en funktion/knapp så att spelare kan se att man inte är vid datorn just för några minuter?
Tex att spelaren/gubben har några zzZzz runt sig eller något i den stilen. 
Jag hade iaf älskat om det kom haha 
 
- Stjärnor & Hemliga platser
Jag vill ha något att göra förutom att levla häst/ponny. 
Mer stjärnor och hemliga platser till oss! :D 
 
- G.E.D
Mer rykte tack. Tycker inte om att man bara får 17 i rykte per grej man gör för dem, totalt 51 om dagen. Vissa dagar 20 extra då Herman är med. Men alldeles för lite! 
 
- Sprickorna
Något jag och många andra bloggare har gjort är en så kallad Sprickkarta, där man hittar vart sprickorna är var dag. Något sso inte släppt men som skulle underlätta för andra med sprickorna är att det kommer en lila/rosa prick på kartan där sprickan är för dagen, alternativt så blire oranget inom ett område och där någonstans finns sprickan. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback