Livestreamsbilder :3

Har varit med när Berit har livestreamat och fotat och träffat massa fans :'D
Dessa 4 bilder är från server 1. Där vi även hade en inplanerad tipspromenad. 
 
Och dessa är från server 2 där jag fick träffa massa Sturisar :'''D *.* 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Filipa lightlake

Jag är också en sturis :D

Svar: Ihihih :D
silverknight.blogg.se

2014-08-02 21:26:29
URL: http://filipalightlake.horseworld.se
Nicole Sweetroad

Nejmen på första bilden va ju jaaaag 8D, tack för igår de va sjukt kul!! :D

Svar: :D
silverknight.blogg.se

2014-08-02 21:54:57
Nicole Sweetroad

Nejmen på första bilden va ju jaaaag 8D, tack för igår de va sjukt kul!! :D

Svar: :D
silverknight.blogg.se

2014-08-02 21:54:59
sofie sweethill

´jag är med på bild :D

Svar: Tjoohoo :D
silverknight.blogg.se

2014-08-03 12:14:53
Melissa Applestone

Vad heter du på server 2? Vill så gärna träffa dig! :D

Svar: Johanna Dragonborn heter jag där :)
silverknight.blogg.se

2014-08-03 17:52:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback