Sneaky Dragons - Vecka 35

En vecka har gått och denna veckan var det Annie och Nemo som höll i kalaset, dock hoppade jag in några dagar och ledde tillsammans med Nemo då Annie fick förhinder men shit va roligt det var. 
 
Deras tema var hemliga veckan, Inget förutom tid och plats fanns utsatt på schemat.
"Den här veckan finns endast tider och platser på schemat. Ni får inte veta vad som väntar er förens ni är på plats. Vad ska vi göra och vad behöver ni?
Ni får gå på magkänslan helt enkelt, och tro oss. Det kan bli helt fel och knasigt denna veckan!"

Mycket intressant och spännande som sagt. :D 

Måndagens event började med samling hos Mario, som sen genom ett "tönt-led" ledde till Vd stallet där vi trodde det skulle bli teori men det vart utbuat haha så då blev det en försten till Vd padocken istället som resulterade med att jag vann ;D  Väl på plats lekte vi Under Hökens Vingar. Jag förlorade rätt så stort då jag hade min mörklblåa outfit på mig.... Men kul hade jag iaf :D 
 
 
 
Tisdagens event fick jag hoppa in för och vi samlades på arenan, 3 minuter innan start fick jag reda på vad vi skulle göra nämligen Jeopardy! Skiiiit kul att man skriver svaret och dem ställer frågorna ihihih :3 
Vi red en liten ritt till Cafet nedanför Jarlaheim där vi bad dem sätta sig på valfri stol. :)
 
 
Innan Onsdagens möte hade vi en liten test/privatlektion med klubbens nya ridlärare Henriette Lionstar aka Ettan. Lektioner är något jag verkligen har saknat och jag ser fram emot Ettan´s lektion nu på tisdag faktiskt! :D 
 
Efter mötet så sjöng vi alla vackert för kära underbara Ellie som fyllde år. Och firades med jordgubbstårta och en sittkram! Görmysigt!
 
Torsdagens event fick jag också hjälpa till att hålla i och det var inga konstigheter där inte. Ett event vi hade kört tidigare men denna gången lite klurigare frågor. 
Ett lopp och under detta loppet skulle det svaras på 3 olika frågor. 1 Lätt (1poäng), 1 Medel (2poäng) och 1 Svår(3poäng). Sen vann man också genom att få snabbaste tid (1poäng). Vilket kunde leta till max 7 poäng. Lite av ett stresstest då du måste svara snabbt för att inte bli av med poäng och även rätt. Älskar att utsätta mina medlemmar med svåra saker >:D
 
 
Det var allt för denna veckan, vi hörs och ses nästa vecka! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Gud va myyys vi har inte riktigt kommit in med alla event i min klubb en och det har vart lite smått kaos med eventen. Några har ställts in och nu har vi inget schema för veckan. .. men det ordnar väl upp sig med tiden hoppas jag. Roligt asså roliga event!! Ja gud vad jag önskar att våran klubb var lite mer som sneaky dragons då hade det vart helt perfekt :) kram Sture ♥♥

Svar: Aw ni kommer komma igång med era event snart och ni kommer även hitta en stämning i klubben som inte går att beskriva men något ingen annan klubb har. :D
silverknight.blogg.se

2014-09-02 22:10:21
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback