Melanie och Maskot - Del 10 - Sista avsnittet!

Jag hoppas att ni inte dör för att sso inte funkar. 
Jag tänkte att denna sista videon från min serie Melanie och Maskot kanske kan pigga upp er lite iaf. :) 
 
Detta är alltså slutet av serien. :/ :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Magdalena Greengirl

Åh så fint avsnitt! Blev lite tårögd i slutet, blev så inne i det! Tycker det är synd att detta var sista, men någon gång måste det ju ta slut!^^ Hoppas att du vill starta en ny serie, för du är verkligen bra på det! :D

God Jul!

Svar: Aw, tack så jättemycket för dessa underbara söta ord. :') sjukt kul att du gillade denna manus lösa serie haha God Jul till dig med! :D
silverknight.blogg.se

2014-12-19 21:13:10
URL: http://ssomagalli.blogg.se
Emma Shortroad

Så bra!
Satt som på nålar här hemma och tuggade på naglarna och nerverna kändes!
Tårdrypande slut, men också ett fantastiskt bra avslut! <3

Svar: <3
silverknight.blogg.se

2014-12-19 21:45:16
URL: http://emmashortroad.blogg.se
ARIANA LIGHTNINGFOREST

Jätte bra serie Evelina. Kul att se den!<3
Kramis Ariana<3

2014-12-22 12:05:30
LINA RAINWOOD

Hej Eve<3 vilket program använder du när du filmade :)?

Svar: Använder mig av Fraps. :)
silverknight.blogg.se

2014-12-25 11:31:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback