Event - Maskerad + hemlig aktivitet

Veckans första event var både roligt och något nytt.
Jag och käraste ägaren till Sture höll i dagens event.
Vi hade bestämt 4 olika karaktärer man fick klä ut sig till. 
Avalon
Häxan Pi
Mr Sands
Alex 
Sen hade vi även kommit på 12 frågor om dessa karaktärer (tacka till wikin! Ni som håller på med all fakta och info på wikin är underbara! Kärlek till er!)
Vi delade upp dem i deras valda karaktärs grupp och sen började frågorna att komma.
 
Sen efter det så fick dem en ny grupp och även ett tema, 
Misslyckad dubbeldejt
Din grupp är med i the hunger games, hur kommer detta sluta?
Ni ska utse en NPC till president, vem och varför?
Och fick spela lite teater för resterande av medlemmarna och gud vad uppfinnigs rika dem är!
Lite kaos utanför slottet med massa parkerade hästar. Tur dem är väldresserade och stog kvar ;) 
 
Då ni missade själva teatern kan ni iaf få hänga med på vad som sas ;) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Leia Bluebell

Har ni nån kö på SD?? hur många är med i kön?? i såna fall undrar jag om det finns två platser kvar åt min och min Bästa vän Isabella Snowstar?

M.V.H Leia Bluebell & Isabella Snowstar

PS. Tacksam för svar.

Svar: Klubben är stängd. och hade du läst i menyn i vänster sidan så hade du även sett att kön är stängd.:)
silverknight.blogg.se

2014-02-25 17:08:50
Courtney Silverhill

jasså nu heter jag inte ens nemo längre utan känd under namnet "Stures ägare" hahah :D

Svar: Haha nopp nambyte ;)
silverknight.blogg.se

2014-02-26 10:00:29
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback