Transport flytt

I onsdags kom uppdraget med en transport till Ridhuset. Jag blev kidnappad av dessa två galningar och körde uppdraget.
Måste ju faktiskt säga att jag älskar dessa små filmklipp som kommer i uppdragen.
Dem är perfekta att antingen filma eller att fota :D
Hade jag vetat att man fick dessa så hade det säkert vart lite lättare att filma själva transport scenen i min serie Melanie och Maskot...
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda wolf

Doris borde inte vara för långt bort att göra detta uppdraget. Kan ju säga till när hon får de så kan du filma hennes scener om du vill ;)

Svar: Ohh :3
silverknight.blogg.se

2014-07-19 12:43:32
Lindabio

Hej vad heter din och Nemos server på mc vill så gärna köpa en häst av er <3333

Svar: Hej, är inte vår minecraft server. Brigitta Underhand´s server :)
silverknight.blogg.se

2014-07-19 15:12:02
Lindabio

Heter Lindabiose på mc <3

Svar: Du ska nu vara whitelistad till Kim´s minecraft-server. :)
silverknight.blogg.se

2014-07-19 15:31:29
Ava Turtlenight

Haha tänkte på Melanie Och Maskot när man såg scenerna! det skulle ju ha blivit bättre om du vetat...!

Svar: Ja men eller hur! :D
silverknight.blogg.se

2014-07-19 17:43:03
URL: http://turtlenight.blogspot.fi
Ava Turtlenight

(vetat att det kommer såna scener C:)

2014-07-19 17:43:34
URL: http://turtlenight.blogspot.fi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback