Gästbloggning - Emma Shoartroad

Hej alla!
Emma Shortroad som skriver och gästbloggar hos Eve!
 
Vet inte hur många som känner igen mig men tänkte snabbt dra lite info 
om mig så ni kan få känna mig lite bättre!
 
Jag heter som sagt Emma Shortroad, är 26 år gammal och bloggar på min egna blogg http://emmashortroad.blogg.se där jag bloggar om det mesta och skriver en hel del noveller så fort jag får en idé till en. 
 
Jag vart medlem i Sneaky Dragons samma dag som klubben startades, 9 Augusti sent på kvällen, klockan var efter 21.00 som jag gick med. Jag har känt Eve sen innan då vi båda var medlemmar i klubben Silversong Wolfs Guild. Men efter lite drama där så lämnade jag klubben och joinade en annan, Dragons Circus Army, där jag lärde känna Regina Starnight. 
Jag har inte ångrat en sekund att jag gick med i SD och alla där i klubben är min familj och jag älskar dom alla!
 
Jag bor på Vingården som har vart mitt hem det senaste året som jag spelat.
Jag har bara spelat ca 1 år men under det året har det hänt rätt så mycket. Jag har lärt känna massa nya folk och mest underbara människor, jag har följt spelets utveckling, köpt massa hästar som jag älskar över allt och annat och jag har det alltid roligt (även om det inte är så roligt just nu).
IRL så heter jag också Emma och är 26 år, bor Sundsvall och pratar Norrländska, en rejäl sådan med (jag vart chockad första gå gången jag hörde mig själv, haha). 
Jag har en Youtubekanal där ni kan höra mig prata, Söker ni på "Första stegen in i Skördebygden" så har ni mig där.
 
Hur jag är som person är att jag är alltid glad, har alltid ett positivt tänkande, sällan arg/ledsen/grinig, svär inte (försöker åtminstone att inte svära) och har lite humor?
Hoppas det räckte att skriva lite om mig, ni är annars välkomna att besöka mig när ni vill! :D
 
Kram Emma S.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Haha
Jag försöker också att inte svära. Går ganska bra där. Men asså har ett litet problem vet lixom inte alla svärord... hehe kram

2014-06-15 12:15:49
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback