Du väljer rubriken!

Var ett bra tag sen nu jag körde ett sånt inlägg men jag börjar få slut på ideer så jag tänkte om ni har något passande eller något ni vill jag ska skriva om. :D
Eller se det som en frågestund? 
Du får fråga precis vad du vill. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Berätta lite om hur du kom fram till klubben Sneaky dragons ;D

Svar: Skrivit och lär dyka upp snart :3
silverknight.blogg.se

2014-03-04 12:47:03
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Anonym

• Mer om vad ni gör under nätterna x) Juste Eve, jag vet vad ni håller på med..
• Skulle vara kul om du började med en YT-serie!
• Kan inte du göra Dagens Outfit D;
• Gör något inlägg om "Haley Rainstorm" eller någon annan och skriv om vad som gör att hon är KL i Sneaky Dragons och det bästa med henne kanske hur ni träffades :D

Svar: Ebba sötis, det är nu 3 inlägg som kommer dyka upp här snart :D
silverknight.blogg.se

2014-03-04 15:19:47
Annie Lightningheart

Jag tycker du ska skriva om "Blommor och bin" ;D

2014-03-04 16:51:01
URL: http://anniebretta.blogg.se
Anonym

•Bäretta om sneaky dragons vad ni gör i klubben och liksom allt typ och vad du gillar mest med klubben:)
•Någon dag bäretta vad ni hade för Event och hur det gick till
•Varför du köpte alla dina hästar och varför du sålt dom du sålt
• Bäretta om vad du tycker om Alla hästar på jorvik :D

2014-03-15 08:33:21
Ebba Flowerstorm ♥

- Visa din önske-lista på SSO!
- Serie .-.
- Frågestund
- Ta en bild när du har kladd runt hela munnen av Marabu choklad-jordgubbar...
- Redigeringar :ooo
- Dina favorit bloggare
- Har du SSL? Filma lite saker med det vet ja ;)
- Skriv efter uppdateringarna om vad du tyckte om dom!
- redigera
- redigera
- redigera
- redigera
- någon bok du läst om? ;)
- Köp the sims 3?
- Gör något liknande som Annie gjorde! Asså "Historien om Kim och Kim"

Nu tar dom aldrig slut ;)

2014-04-05 21:03:28
Jojjo B)

Jag vill att du ska skriva om:
1. Dina absoluta favorit låtar/hästar/uppdrag m.m
2. om dina "konstiga vanor" ( om du har några Cx )
3.Mer Skyrim ♥.♥ ( spännande :3 )
4. Hur du hittade till sso ( om du inte redan har skrivit det Cx,men skriv det igeeen )

2014-04-13 13:46:14
Ebba

Det här vill jag att du ska skriva om.

.Varför skapade du Sd?

.Vem gick med i Sd först?

.Kan du göra än till film om hur Melanie och Maskot har det?

2015-07-15 23:00:49
Anonym

Kan du skriva om hur man installerar ett textruepack på minecraft eller iallafall förklara det i kommentarerna på ditt inlägg som handlar om när du byggde det där hingst stallet och sto stallet? Skulle verkligen vilja veta❤️
//Alessandra

Svar: Ett inlägg om det är på väg! :)
silverknight.blogg.se

2015-07-23 19:14:02
Ebba

Som en över skrivit,kladda in hela dig i smält choklad!! :DD
Bygg en raketcykel irel,ta bild på den och visa.
Berätta vad du tycker om Janne,hon fastnar ju i allt,så berätta hur många gånger hon brukar fastna under event!!
Filma roliga videos på yt. :DD Hejdå <3 PÖzz

2015-07-25 09:28:30
Ebba

Tjena Sture!Ebba här igen med nya frågor!

1.Vilket är ditt favorit djur?

2.Önske-funktion i sso?

3.Ditt favorit hemstall?

4.Favorit ras sso?

5.Favorit hår sso?

Hoppas du har tid att svara på alla!Kram från Ebba till Sture!Psst!Jag tycker om dig mer en hundra procent!!!!

2015-07-26 11:03:01
Viv

varför skapade du en blogg?
Vad fick dig att börja spela sso?
Varför skapade du en klubb?
Får man kalla dig tant? xD

2015-08-03 15:47:59
Tilde Darkstorm

Kan du visa hur du och Nemo byggt snabbhets testet som Nemo visade i hennes video Minecraft med Nemo 1? Det för hästarna som var byggt på Sneaky gården på Kims gamla server

Svar: Det ska finnas en video som är väldigt bra på youtube, sök på Minecraft speedometer så ska du hitta den :)
silverknight.blogg.se

2015-08-03 17:12:50
Jennifer Duskgren

Kan du göra en ny Yt serie?

Svar: Det kanske jag kan göra. Men måste hitta tid och en ide först då! :)
silverknight.blogg.se

2015-08-04 09:48:16
Lina

Jag tycker att du ska skriva om ''Dagen outfit'' eller några meningar om vad du gör dagligen IRL. :)
Alltså mer om dit IRL liv. :D

Gillar otroligt mycket om din blogg annars. :)
Kram.

Svar: Tack för ditt tips, tyvärr så är mina dagar väldigt lika varandra så det kan nog bli tråkigt i längde att läsa om jag skriver dagligen att "idag har jag jobbat och sen spelat sso en liten stund". Hahah
silverknight.blogg.se

2015-08-04 15:00:45
URL: http://wedus.blogg.se
Tilde Darkstorm

Åå tack Sture, du är Gud :D

2015-08-05 09:37:00
Maja Bluebell

Hej!
Kan du skriva om hur du kom fram till att Sneaky Dragons skulle skapas?

Svar: Det har jag skrivit om tidigare, så kika in bland kategorin Ni väljer Rubriken så hittar du ett inlägg om det :)
silverknight.blogg.se

2015-08-08 19:55:43
Ebba

Det här vill jag att du ska skriva mer om

1.Dagens Outfit

2.Outfits

3.Mer redigeringar

4.Vilka klubbar har du varit med i?(Helst namnen på klubbarna)

2015-08-29 12:42:37
Alessandra Bravedawn

Kan du skriva om hur man installerar shaders? Och om man mst ha optifine och java och sånt?<3
//Alessandra

Svar: Testa att googla ^^ Jag är nämligen sämst på att förklara och google gör det bättre än mig :3
silverknight.blogg.se

2016-01-09 10:46:36
Tilde S

Hej Sture puddi! xD

Har frågor här

1. Vad tycker du om Öland? ska dit imorn så undrar cx

2. Vilken är din favvo tävling på SSO?

3. Vilken är din favvohäst av dina hästar på SSO? ta med bild

2016-05-04 23:26:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback